سیاست های مرجوعی و عودت کالا فروشگاه

بررسی اجمالی


سیاست مرجوعی و عودت کالا ما ۷ روز از زمان دریافت محصول توسط مشتری است. اگر بیش ۷ روز از دریافت خرید شما گذشته باشد، ما نمی توانیم به شما بازپرداخت مبلغ کالا یا تعویض کالا را ارائه دهیم. لازم به ذکر است که اگر قبل از پایان مهلت ۷ روزه درخواست خود جهت مرجوع نمودن کالا را به اطلاع کارشناسان ما برسانید، هرقدر هم بررسی و تایید درخواست شما توسط فروشگاه زمان ببرد درخواست شما شامل شرایط مرجوعی میباشد و منظور از مهلت ۷ روزه، مهلت برای اطلاع رسانی به فروشگاه جهت مرجوعی کالا است.

 

 

بر روی کالا شکستگی و ایرادات ناشی از ضربه مشاهده میشود؟

 

تمامی محصولات قبل از ارسال برای شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار میگیرند تا فاقد هرگونه شکستگی یا اشکالات مشخص ظاهری باشند و اگر محصول مورد نظر دچار شکستگی، پارگی و … شده لازم است طبق دستور العمل های شرکت حمل و نقل مورد نظر (پست، تیپاکس و …) برای دریافت خسارت از آن شرکت عمل کنید و فروشگاه در قبال آن مسئولیتی ندارد و مرجوعی کالا مربوطه امکان پذیر نمی باشد.

 

 

کالا ارسالی اشتباه است؟

 

در صورتی که کالا ارسالی اشتباه است (کالا به خودرو شما نمی خورد و یا شکل ظاهری آن درست نیست) در صورتی که کالا در شرایط اولیه خود باشد (در کالا هایی که فاقد بسته بندی شرکتی است فاقد شکستگی، سوختگی، پارگی و بریدگی باشد و در کالا هایی که دارای بسته بندی شرکتی هستند بسته بندی آن باز نشده باشد) امکان مرجوع نمودن آن وجود دارد و طبق درخواست شما کالا تعویض و یا مبلغ آن بازگردانده خواهد شد.

 

 

کالا معیوب است؟

 

محصولاتی که دارای معایب کارکردی هستند و شامل شرایط شکستگی، ایرادات ناشی از ضربه و کوتاه کردن یا بریدن سیم نیستند پس از هماهنگی با فروشگاه قابلیت مرجوع نمودن حتی پس از باز شدن بسته بندی را دارند و مبلغ آنها به طور کامل بازگردانده می شود.

 

 

آیا میتوان کالا را پیش از هماهنگی با فروشگاه مرجوع نمود؟

 

خیر، تنها پس از هماهنگی با فروشگاه و تایید اولیه فروشگاه کالا را از طریق پست مرجوع نمایید. در صورت مرجوعی کالا بدون هماهنگی با فروشگاه مسئولیت مرسوله به عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه هیچگونه الزامی برای دریافت آن نخواهد داشت.

 

 

بازپرداخت مبلغ پس از مرجوع نمودن کالا به چه شکل خواهد بود؟


پس از دریافت و بررسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین نتیجه بررسی کالا مرجوع شده توسط شما را از طریق تماس به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما به حساب اعلامی از سوی شما، در مدت معینی انجام خواهد شد.

 

 

بازپرداخت انجام نشده است؟

 

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما واریز شود.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

 

 

برای مرجوعی کالا، محصول را به چه آدرسی ارسال کنیم؟


برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به این آدرس پست کنید:

گیرنده: فروشگاه ریزیدک

آدرس: کرج، بلوار جانبازان (خیابان چالوس)، جنب نمایندگی ایرانخودرو (کاویانی)، پلاک ۵۹۵، فروشگاه ریزیدک

کدپستی: ۳۱۵۶۶۱۵۵۱۵

شماره تماس (جهت ثبت روی بسته پست): 

 

 

آیا میتوانیم از روشی غیر از پست برای مرجوعی کالا استفاده کنیم؟

 

خیر، تنها راه ارسال کالا جهت مرجوعی پست خواهد بود و دیگر روش های ارسالی مورد تایید نبوده و در صورت استفاده از آن روش ها مسئولیت بسته به عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه هیچگونه الزامی برای دریافت مرسوله نخواهد داشت.

post logo

 

 

هزینه مرجوع کردن کالا به عهده کیست؟

 

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه ارسال غیر قابل استرداد است. در صورت پس کرایه کردن کالا، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

 

 

کمک لازم دارید؟


برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگرداندن با ما از طریق اطلاعات موجود در صفحه تماس با ما تماس بگیرید.